KLANTGERICHTE, DIGITALE DIENSTVERLENING IN STAD HERENTALS
Ontdek hoe Stad Herentals de stap zette naar een digitaal evenementenloket dat burgers én medewerkers overtuigt met efficiëntie en gebruiksgemak.
In Stad Herentals was er behoefte aan een performant digitaal evenementenloket dat beter zou aansluiten bij de wensen van zowel burgers als gemeentelijke medewerkers.
Deze ambitie bood een kans om op zoek te gaan naar een meer klantgerichte en efficiënte oplossing, perfect afgestemd op de unieke processen en noden van het gemeentelijk bestuur.
Na een uitgebreid selectieproces koos Stad Herentals, samen met de Neteland-gemeenten Olen, Herenthout, Grobbendonk en Vorselaar in 2024, voor Flowlab als de nieuwe digitale oplossing voor evenementenbeheer. Simon, één van de projectleiders, legt uit dat de keuze vooral gebaseerd was op drie belangrijke aspecten:
Stad Herentals hecht veel waarde aan een burgergerichte dienstverlening waarin elke klant een correct, volledig en vriendelijk antwoord krijgt op zijn vraag. De stad werkt continu aan het verbeteren van klantgerichtheid en streeft ernaar om toekomstgericht te denken door regelmatig processen te evalueren en bij te sturen.
De keuze voor Flowlab als digitale oplossing voor evenementenbeheer sluit dan ook perfect aan bij de visie van Stad Herentals op klantgerichte en participatieve dienstverlening.
Door gebruik te maken van een flexibele, aanpasbare en klantvriendelijke applicatie kan de stad haar dienstverlening optimaliseren en toekomstgericht werken aan een beleid waarin de burger centraal staat.
Kiest jouw gemeente ook voor een sterke, digitale en klantgerichte dienstverlening?
Vraag je demo aan